[BLOG} Założyłeś sklep internetowy i nie "pykło"? Mamy sposób byś uratował swój czas i pieniądze

[BLOG} Założyłeś sklep internetowy i nie "pykło"? Mamy sposób byś uratował swój czas i pieniądze

Nowe sklepy internetowe z oczywistych powodów nie mają pozytywnych opinii. Ani w Google ani w Trusted Shops ani nigdzie indziej. W końcu dopiero zaczynają. A rynek e-commerce jest w dzisiejszych czasach ekstremalnie trudny. Z badań wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet wynika, że na 51 tysięcy działających w Polsce sklepów internetowych, aż 3/4 ma problemy finansowe. Jeżeli więc dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem online, czeka Cię dość ciężkie zadanie. Musisz przebić się przez sufit gigantów o utrwalonej reputacji.


 

Zmyślone opinie z internetu 

W teorii nie stoisz na straconej pozycji. Mądre głowy z rozmaitych agencji mają dużo gotowych porad jak sprawić, aby Twój biznes szybko ruszył z miejsca. Podpowiadają, jak powinna wyglądać Twoja strona internetowa. Radzą, byś kręcił sporo materiałów wideo, bo one lepiej „sprzedają”. Namawiają, być nie zmuszał klientów do zakładania konta. To podobno o 24% zwiększa ilość porzuconych koszyków. No i opinie o Twoim sklepie. Tylko, skąd je wziąć, skoro dopiero zaczynasz i mało kto cokolwiek u Ciebie kupił? Na szczęście internet pełen jest ogłoszeń ludzi, którzy skwapliwie piszą zmyślone opinie o sklepach internetowych. Sam zobacz:

Poznaj Program Ochrony Kupujących Ultima RATIO.

Jeżeli jednak chcesz postępować fair wobec własnych klientów, a nie wiesz jak sprawić, by uwierzyli Ci na słowo, poznaj nasz Program Ochrony Kupujących Ultima RATIO.

Polega on na tym, że „podpinasz” swój sklep do naszego centrum mediacji online. Klienci, odwiedzając stronę Twojego sklepu, od razu widzą nasz widget. Wygląda tak, jak widget Opineo, Trusted Shops czy Facebooka. Jest na nim zachęta do rozpoczęcia rozmowy w sytuacji, kiedy podczas zakupów coś idzie nie po ich myśli.

Rozwiązanie jest bardzo intuicyjne. Jeżeli problemu nie udaje się wyjaśnić, do dyskusji włącza się bezstronny mediator naszego Centrum i proponuje rozwiązanie. Ponieważ jego decyzja jest dla Ciebie wiążąca, klient czuje się komfortowo i pewnie. Dokładnie tak samo działają programy ochrony kupujących na Allegro czy Amazonie! Wiele osób korzysta z opcji „Rozpocznij rozmowę ze sprzedającym” i jest pod wrażeniem, jak szybko i wygodnie może załatwić problemy z kupionymi rzeczami.

Co zyskujesz:

  • nabywasz wiarygodność od pierwszego dnia prowadzenia biznesu - bez potrzeby kupowania opinii w internecie albo zmuszania do ich pisania kolegów i rodziny
  • podnosisz status klientów w chwili, kiedy są o krok od zrobienia zakupów - klienci wiedzą, że nie doświadczą frustracji i rozgoryczenia, kiedy produkt nie będzie działał, a Ty zignorujesz ich argumenty
  • dajesz klientom poczucie bezpieczeństwa - ewentualne problemy będą zgłaszać nam a nie Tobie. Nie będą przez to musieli czekać, aż ktoś odbierze telefon i zechce zająć się ich sprawą. Będą też mogli się poskarżyć niezależnemu mediatorowi w razie poczucia, że potraktowałeś ich nie fair
  • zwiększasz sprzedaż - łagodzisz niepokój klientów bijących się z myślami, czy mogą Ci już zaufać
  • sprawiasz, że klienci nie pójdą kupować Twoich produktów na Allegro albo Amazon, gdzie już od dawna są takie programy
  • pozbędziesz się nieprzyjemnych obowiązków - roszczenia Twoich klientów zweryfikują doświadczeni mediatorzy sądowi. Jeżeli klienci nie będą mieć racji (a dzieje się tak w przeważającej liczbie przypadków), to nasi mediatorzy przekażą im tę wiadomość
  • rozpoczniesz współpracę z renomowaną organizacją, wpisaną do UOKiK i notyfikowaną Komisji Europejskiej

Nie musisz jednak wierzyć na słowo. Napisz do nas i wypróbuj nasz Program.

Dla sklepów działających krócej niż 2 lata przygotowaliśmy specjalną ofertę - zainstaluj nasz widget na 3 miesiące za darmo (a właściwie za złotówkę plus VAT) i zobacz, jak przełoży się to na wskaźniki Twojego sklepu.

Jeżeli nie wydarzy się nic pozytywnego, nasz widget możesz łatwo odinstalować i sytuacja będzie wyglądać tak, jak gdyby nigdy nic.

Jeżeli natomiast zauważysz pozytywny wpływ naszej usługi na konwersję i wielkość koszyka zakupowego w Twoim sklepie - rozważysz nabycie płatnej subskrypcji (149 złotych netto miesięcznie). I poprosimy, abyś napisał o nas coś pozytywnego w Internecie :-).

Oferta jest ważna do 31 lipca 2022 roku. Nie zwlekaj. W końcu wszyscy chcemy, by Internet stał się bardziej bezpiecznym i przyjaznym dla wszystkich miejscem.

Zespół Ultima RATIO.