Dane właściciela serwisu
(wystarczy podać numer NIP - system sam zaimportuje resztę potrzebnych informacji).
Adres e-mail serwisu
(to oficjalny adres mailowy, na który będą wysyłane powiadomienia).
Dane właściciela serwisu (wystarczy podać numer NIP - system sam zaimportuje resztę potrzebnych informacji).
Adres strony internetowej, na której będzie zainstalowany widget Centrum.
Nazwę serwisu
(chodzi o nazwę skróconą, pod którą serwis będzie występował w rozmowach i postępowaniach - na przykład: „Ultima RATIO.").
Logo serwisu - nie musisz go dodawać, ale z logiem Twojego serwisu pisma zdecydowanie lepiej wyglądają. Zobacz szczegóły
Kolor serwisu - jego też nie musisz wybierać. Jeżeli jednak to zrobisz, sprawy Twojego serwisu będą wyróżniać się na tle innych spraw użytkowników. Możesz wybrać kolor z przybornika lub wprowadzić jego numer.
Informacje o położeniu, kolorystyce i tekście widgeta. Zobacz szczegóły
Link odsyłający do instrukcji: „Jak to działa”. Być może będziesz chciał sam opisać swoim klientom zasady korzystania z usługi. Możesz to zrobić na własnej stronie internetowej. Wówczas przycisk: „Jak to działa” na widgecie będzie odsyłał Twoich klientów do przygotowanego przez Ciebie materiału. Zastrzegamy sobie jednak prawo do jego uprzedniej akceptacji. Nie może być tam bowiem treści sprzecznych z Regulaminem Centrum.
Jednostkę redakcyjną regulaminu serwisu, w której znajduje się zapis na arbitraż. Co w przypadku mediacji?
Rodzaj postępowania (mediacje lub arbitraż). Ponieważ to dość istotna decyzja, w poniższej tabeli znajdziesz różnice pomiędzy obydwoma rodzajami postępowań.
Termin uaktywnienia przycisku: żądam rozpoznania sprawy przez mediatora (arbitra). Wskazujesz, ile czasu od rozpoczęcia rozmowy dajesz sobie i swoim klientom na dojście do porozumienia we własnym zakresie. Domyślnym terminem jest 7 dni. Zobacz szczegóły
Imiona, nazwiska i numery PESEL osób, które będą - poza Tobą - reprezentować serwis we wszelkich sprawach i postępowaniach bez potrzeby używania dodatkowych pełnomocnictw. Nie musisz wskazywać siebie. Osoby upoważnione będą widzieć sprawy serwisu w odrębnej sekcji: „Sprawy serwisu Twój Serwis” w lewym menu. Pamiętaj, by nie podawać tutaj osób, które pełnią w Centrum funkcję arbitrów lub mediatorów. Jeżeli osoby, które chcesz upoważnić nie mają jeszcze konta w systemie IT Centrum - nic nie szkodzi. System automatycznie przypisze ich do Twojego serwisu niezwłocznie po ich założeniu.
Skąd wynika umocowanie do reprezentowania serwisu.
Plan subskrypcji. Masz do wyboru albo plan ogólny, opisany na naszej stronie internetowej albo plan indywidualny, który wcześniej dla Ciebie przygotowaliśmy. Wybierz i przejdź do płatności.